top of page
Infinite Universes Await with Our Content Creator
Email szpace.com@gmail.com Discord: szpace#4365 Telegram & WhatsApp:+5521996157721
in the amazon rainforest - Luan Leal Lajotta
00:0000:00
EXPLORE THE SZPACE...
an new start here...
bottom of page
people imagine you have a parallax map texture that when you get to the corner the polygon shows the depth and the texture plus the contour and something with a triangle space many polygons like a theselation but without polygons with a transparency and keeping the shape with the relief of the texture in the Z check it out and this would be a material that shows the texture for example if you put a plane but it has a texture of a stone or a floor with stone you can remove it with the force of the normal map and it would even show a sphere from above but half of the side where I have a plane if the sphere is in the right Z it appears the tip in the center of the sphere but if you have a stone or floor model instead of seeing the corner don poligono you will see the relevo of the "paralexmap" plus the Z and the transparency on the corners showing the texture of the floor as if you focus on many polygons but being a pixel instead of polygons, do you understand? give your comments and let's go ahead that brings vemgente!
gente imagina que voce tem uma textura paralax map que quando chega na quina o poligono mostra a profuncidade e a textura mais o contorno e algo com um triangulo paceça muitos poligonos como um teselation mas sem por poligonos com uma transparencia e mantendo a forma com o relevo da textura no Z saca e isso seria um material que mostra a textura por exemplo se tu botar um plano mas tiver uma textura de uma pedra ou chão com pedra voce pode afastar com a força do mapa de normal e ele mostraria até uma esfera de cima mas meio de lado onde temo plano se a esfera estiver no Z certo ela aparece a ponta no centro da esfera mas se voce tiver um modelo de pedra ou chão em vez de ver a quina don poligono vai ver o rtelevo do "paralexmap" mais o Z e a transpaencia na quinas mostrando a textura do chão como se foce muitos poligonos mas sendo pixel em vez de poliogonos entendem? deem seus comentarios e bora pra frente que atraz vemgente!